آکادمی هلپ کده
مجله تکنولوژی آموزشی | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
بررسی و مقایسه لپ تاپ و کامپیوتر کوچک

laptopاینجا با مقایسه لپ تاپ با مینیکامپیوتر به بررسی کاربردها و مزایا و معایب abidar stock این سیستمها میپردازیم. با وجود انواع کامپیوترهای اداری همانند دسکتاپ، آل این وان، لپ تاپ و مینیکامپیوتر انتخاب سخت است و تنها راهنمای ما در خرید یک سیستم مناسب، توجه به نیاز و کاربری ما است. کوچک شدن محیطهای اداری و مسکونی سبب شده است که بسیاری از افراد به جای خرید یک کامپیوتر رومیزی به فکر استفاده از انواع سیستمهای کامپیوتری کوچک و قابل حمل بیفتند. کامپیوترهای رومیزی دارای ویژگیهایی چون قدرت پردازشی بالا، عدم نیاز به شارژ باتری، امکان اتصال انواع وسایل جانبی و… هستند. در مقابل این کامپیوترها به دلیل بزرگ و جاگیر بودن، نیاز به اتصال همیشگی به برق و قیمت بالایی که دارند به مرور جای خود را به لپ تاپ و مینیکامپیوتر دادهاند. در این مقاله به مقایسه لپ تاپ و مینیکامپیوترها پرداختهایم تا ببینیم کدامیک برای جایگزینی کامپیوترهای رومیزی بهتر است. در دنیای امروز کمتر کسی پیدا میشود که لپ تاپ و مینیکامپیوتر برایش کلماتی ناآشنا باشد اما به احتمال زیاد نمیداند که در داخل این جعبه جادویی مستطیل شکل چه خبر است.

  • عمر عالی باتری
  • ۱ ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD NVMe
  • بررسی ویدیویی لپ تاپ هواوی MateBook D14
  • داشتن صفحه نمایش عالی و نسبت صفحه به بدنه
  • دارای درایو DVD/RW

laptopلپ تاپ بخرم یا کامپیوتر؟ این سوال بسیاری از افرادی است که قصد خرید یکی از این سیستم ها را دارند. بررسی قابلیت ها و مزایای موجود در لپ تاپ و کامپیوتر نشان می دهد که با انتخاب هر کدام می توانید بخش زیادی از نیازهای خود را برطرف کنید. بدون تردید از زمانی که لپ تاپ ها پای به عرصه تکنولوژی گذاشته اند، به عنوان رقیبی برای کامپیوترها انتخاب را برای کاربران دشوار کرده اند. هنگامی که به عنوان یک کاربر برای نخستین بار قصد خرید سیستم کامپیوتری را دارید یا به دنبال ارتقاء کامپیوتر خود هستید، این سوال در ذهن شما مرور میشود که خرید لپ تاپ بهتر است یا کامپیوتر؟ اینکه شما یک لپ تاپ بخرید یا با خرید کامپیوتر رومیزی نیازهای روزانه خود را برطرف کنید، کاملا بستگی به استراتژی شما دارد. در گذشته برای خرید لپ تاپ و خرید کامپیوتر، معیارهای متنوعی مورد بررسی قرار می گرفت. کاربرد شما از کامپیوتر به عنوان مهمترین عامل میتواند در این تصمیمگیری شناخته شود.

آیا کامپیوتر معمولا احساس می‌کنید احمقانه؟

laptop1- ابر کامپیوتر (Supercomputer): ابر رایانه ها سریع ترین و گران ترین نوع کامپیوتر هستند. این کامپیوترها بسیار بزرگند و برای نصب به فضای بیشتری نیاز دارند. از ابر کامپیوترها عمدتا برای انجام وظایف پیچیده و بزرگ مبتنی بر داده ها استفاده می شود. این نوع کامپیوترها قادرند تریلیون ها دستورالعمل را به طور همزمان مدیریت کنند. 2- کامپیوتر سیستم اصلی یا کامپیوترهای بزرگ (Mainframe Computer): این نوع کامپیوترها در مقایسه با ابرکامپیوترها کوچکترند ولی هنوز هم ابعاد بزرگی دارند. کامپیوترهای سیستم اصلی برای انجام صدها یا هزاران کار به طور همزمان طراحی شده اند و می توانند کارهای سنگین از جمله محاسبات پیچیده را انجام دهند حجم زیادی از داده را ذخیره کنند. این نوع کامپیوترها برای سازمان های بزرگ مثل سیستم های بانکداری، مخابرات و بخش های آموزشی مناسب هستند. 3- ریز کامپیوتر (Microcomputer): میکرو کامپیوترها یا ریز رایانه ها از نظر قیمت ارزان هستند و از پلتفرم چند کاربره پشتیبانی می کنند. این نوع کامپیوترها برای انجام کارها و وظایف ضروری و برآورده کردن نیازهای فردی طراحی شده اند.

laptopاما باز هم تکرار می کنیم یکی از عوامل واقعا مهم که در عمر مفید لپ تاپ شما اثر گذار است، نحوه استفاده شما از لپ تاپ میباشد. شرکت ایسوس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های سازنده لپ تاپ است که بهترین خدمات در زمینه لپ تاپ را به کاربران خود ارائه می دهد. لپ تاپ های ایسوس دارای گارانتی یکپارچه حامی، سازگار و آواژنگ می باشند که این بدین معنا است که در صورتی که هرگونه مشکلی در لپ تاپ شما ایجاد شود. با مراجعه به هریک از این شرکت می تواند از ضمانت گارانتی لپ تاپ خود استفاده کنید. ایسوس برای هر گروه از کاربران حداقل یک گزینه فوق العاده دارد؛ از طرفی نباید لنوو را نادیده بگیریم. لپ تاپ لنوو رقیب مستقیم لپ تاپ ایسوس به حساب میآید. در دسته بندی لپ تاپ لنوو میتوانید رقبای ایسوس را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. لپ تاپ HP یکی از رقبای جذاب ایسوس به حساب میآید. در دسته بندی لپ تاپ HP میتوانید تمام محصولات موجود این شرکت در ایران را مشاهده کرده و خریداری کنید. تنها نکته در مورد لپ تاپ HP شرایط گارانتی است که باید به آن توجه کنید. تمام لپ تاپهای عرضه شده در فروشگاه آی تی هوم با گارانتی معتبر و 7 روز ضمانت بازگشت وجه عرضه میشوند. خرید لپ تاپ ایسوس با توجه به ویژگی ها، تنوع، ردههای کاربری که دارد و در کنار آن قیمت اقتصادی و گارانتی اصلی یک انتخاب عالی و مناسب به نظر می رسد. برای اطلاع از جدیدترین لپ تاپ ایسوس میتوانید با مشاورین ما در آی تی هوم تماس بگیرید.

ویژگی ها و نکات مهم در خرید لپ تاپ گیمینگ چیست؟

laptopواژه “گیمینگ” صرفا به این معنا نیست که فقط به منظور بازی ساخته شده اند. بلکه دارای سخت افزار بسیار قدرتمندی هم می باشند که برای انواع فرایندهای رندر، تدوین و غیره مناسب می باشند. شرکت های بسیاری در زمینه تولید لپ تاپ گیمینگ فعال هستند که از میان آنها برندهایی همچون، ام اس آی، لپ تاپ ایسوس، ایسر و اچ پی از محبوب ترین های بازار هستند. ویژگی ها و نکات مهم در خرید لپ تاپ گیمینگ چیست؟ حال اگر به دنبال یک تجربه گیمینگ حرفهای در لپ تاپ خود هستید، قطعاً ویژگیهای خاصی را نیز باید در نظر داشته باشید. برای گیمرها، وجود قدرت پردازش بالا اولویت اول است. در زمان خرید لپ تاپ گیمینگ به نوع cpu میزان سرعت آن دقت کنید. اما در کنار آن ویژگیهایی همچون نرخ بهروزرسانی تصویر بالا، چیپ وایفای یا درگاه LAN با کیفیت، باید از دیگر اولویتهای شم در خرید لپ تاپ گیمینگ باشد. چرا لپ تاپ های گیمینگ بهترین انتخاب می باشند؟ محصولات گیمینگ (کامپیوتر گیمینگ) بدون شک برای افراد علاقهمند به بازیهای کامپیوتری، بهترین گزینه برای خرید است. ولی همان گونه که قبلاً هم گفته شد عده زیادی بر این باورند که تهیه اینگونه لپ تاپ ها برای افرادی که اصلاً علاقهای به بازیهای رایانهای ندارند نیز میتواند انتخابی بسیار مطلوب باشد. اما چرا افرادی که علاقهای به بازیهای کامپیوتری ندارند نیز میتوانند از این سری محصولات برای انجام کارهای روزانه بهره گیرند؟ حتماً با مشکل کند شدن لپ تاپ یا اجرا نکردن نرمافزارهای جدید در لپ تاپ اداری خود مواجه شدهاید. با خرید لپ تاپ های گیمینگ دیگر این مشکلات را نخواهید داشت. در صورتی که قادر به انتخاب لپ تاپ نیستید و نمیدانید چه محصولی برای شما مناسب است، میتوانید با کارشناسان ما از طریق چت آنلاین یا شماره تلفن تماس حاصل فرمایید.

لپ تاپ آن! درس از اسکار

laptopلپتاپ باید باریک باشد و وزن کم داشته باشد. طراحی لپتاپ نیز بر قیمت آن تأثیرگذار است. این روزها لپتاپهایی به طراحی رسیده است که میتوان صفحهنمایش آن را جدا کرد و از آن بهعنوان تبلت استفاده کرد. همچنین لپتاپهایی وجود دارند که به شما امکان میدهد صفحه را بهطور کامل بچرخانید. اما لپتاپهایی با این قابلیتها گرانتر هستند. تمامکارهای پردازش گرافیکی روی GPU انجام میشود. اگر عاشق بازی هستید و دوست دارید فیلمهای HD & Full HD را روی لپتاپ خود تماشا کنید، لپ تاپ شما باید پردازنده گرافیک قدرتمندی داشته باشد. پردازندههای Intel دارای واحد گرافیکی یکپارچه و قدرتمندی هستند و میتوانند هر کار فشرده گرافیکی را با سهولت انجام دهند. اما اگر عملکرد نهایی گرافیکی را میخواهید، پردازندههای گرافیکی گسسته مانند AMD و Nvidia را انتخاب کنید. ظرفیت باتری: ازآنجاکه لپ تاپ یک وسیله قابلحمل است، بنابراین باید از باتری مناسبی نیز برای کار در هر مکانی برخوردار باشد. لپ تاپ با عمر باتری ضعیف همیشه کار شمارا مختل میکند. بیشتر لپتاپهای ارزانقیمت از باتریهای 6 سلولی استفاده میکنند. این باتریها پس از پر شدن کامل، باید حداقل 4 ساعت لپتاپ را روشن نگهدارند. دقت داشته باشید که عمر باتری به استفاده از لپتاپ و میزان نگهداری شما از آن نیز بستگی دارد. از دیگر نکات مهم هنگام خرید لپتاپ داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی است که حتماً باید در نظر بگیرید. بسیاری از شرکتها پیشنهادات جذاب و ضمانتنامه طولانی ارائه میدهند. لپتاپها باگذشت زمان زندگی ما را آسانتر کردهاند. امروزه بهراحتی میتوانیم کارهای را درزمانی کمتر، بهوسیله لپتاپ در هرکجا و در هر زمان انجام دهیم. چه در قطار در حال سفر باشید و چه به مهمانی رفته باشید، لپتاپها میتوانند همیشه در کنار شما باشند و در زمان نیاز به کمک شما بشتابند.

laptopپردازندههای جدیدتر اینتل و انویدیا حرارت کمتری نسبت به تراشههای قدیمیتر تولید میکنند و به سازندگان لپتاپ این اجازه را میدهند که لپتاپهای گیمینگ نازکتر و سبکتری بسازند؛ این مورد در مورد لپتاپ گیمینگ دل G3 15 صدق میکند. ایسر یک شرکت تایوانی است که در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد. این برند در گذشته یکی از شناختهترین برندهای لپتاپ بود. هر چند در حال حاضر با وجود رقیبهایی مانند ایسوس و لنوو محبوبیت کمتری پیدا کرده است، اما همچنان با قدرت به طراحی و تولید خود ادامه میدهد. گفته میشود لپتاپهای ایسر سریع و روان هستند. لپتاپ گیمینگ مدل Nitro 5 یک رقیب میان رده در بین بهترین لپتاپهای گیمینگ موجود در بازار است. بهویژه اینکه قابلیتهای ردیابی پرتو (معیار کلیدی قدرت گرافیکی) را با قیمتی مقرونبهصرفهتر از حد معمول وارد سیستمهای خود کرده است. لپتاپهای گیمینگ، هیولاهای قدرتمندی هستند. آنها بالاترین مشخصات را در بین انواع دیگر لپتاپها دارند. معمولاً حداقل ۱۶ گیگابایت رم با پردازنده Core i7 یا چیزی مشابه یا بالاتر در آنها تعبیه شده است. گیمرها دوست دارند بازیها را با کیفیت بالا اجرا کنند، از این رو همواره به دنبال دانستن قیمت لپتاپ گیمینگ هستند. به دلیل مشخصات خاص لپتاپهای گیمینگ، قیمت روز لپتاپ گیمینگ نسبت به سایر گزینهها بیشتر است. حتی یک لپتاپ استوک گیمینگ هم قیمت بیشتری نسبت به لپتاپ معمولی دارد. برای خرید لپتاپ گیمینگ میتوانید با کارشناسان ما در واحد فروش اگزو تماس بگیرید. همچنین در این صفحه میتوانید از قیمت لپ تاپ گیمینگ اطلاع پیدا کنید.

laptopاز آنجایی که ریز کامپیوترها نسبت به کامپیوترهای سیستم اصلی کندتر هستند، برای استفاده در سازمانهای کوچک مثل کافی نت ها، مدارس، دانشگاهها، ادارات و غیره مناسبند. میکرو کامپیوترها با نام کامپیوترهای شخصی (PC) هم شناخته می شوند. لپ تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ (رومیزی) نمونه هایی از میکروکامپیوترها هستند. 3- مینی کامپیوتر (Minicomputer): به مینی کامپیوترها مینی فریم (Miniframe) هم گفته می شود. این نوع کامپیوترها در واقع رایانه های چند پردازشی متوسط هستند که به خاطر حمل آسان و سبک بودن طراحی شده اند. مینی کامپیوترها وزن کمی دارند و فضای کمی هم اشغال می کنند. از این نوع کامپیوترها می توان برای انجام کارهای مربوط به صورتحسابها، حسابداری، آموزش و اهداف مرتبط به کسب و کار استفاده کرد. از آنجایی که حمل این کامپیوترها آسان است، بهترین گزینه برای افرادی که در سفر به کامپیوتر نیاز دارند محسوب می شوند. تبلت ها (Tablet)، نوت بوک ها (Notebooks) و تلفن های همراه نمونه هایی از مینی کامپیوتر هستند.

چگونه در 3 قدم‌های ساده در مورد لپ تاپ دریابیم

1. بهترین لپتاپ Core i5 ایسر کدام لپتاپ است؟ لپ تاپ ایسر Core i5 نیترو 5 یکی از بهترین لپتاپ های Core i5 است. 2. کدام لپتاپها برترین لپ تاپهای کورای ۵ هستند؟ لپتاپ لنوو IdeaPad 15 L340 ، لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 و سایر لپتاپهایی که در این مقاله معرفی شدهاند از بهترین لپ تاپ های i5 هستند. لپ تاپ های Core i5، برای بسیاری از کاربران، بهترین گزینه برای خرید به شمار میروند؛ چون هم سرعت بالایی را ارائه میدهند و هم معمولاً ارزانتر از لپ تاپهای ممتاز هستند. برای پیدا کردن بهترین لپ تاپ آی 5، باید به کارت گرافیک اختصاصی و عملکرد آن و همچنین رم لپ تاپ نیز توجه کنید. این عوامل، عواملی هستند که در استفاده شما در گیمینگ یا نرم افزارهای سه بعدی، تاثیر به سزایی میگذارند. حتی ممکن است با داشتن برترین لپ تاپ کورای ۵ و رم زیاد، همچنین کارت گرافیک خوب به همراه حافظه سریع SSD، عملکرد بهتری نسبت به یک لپ تاپ Core i7 دریافت کنید.

ها و تبلت را دارد.

صفحهنمایش این لپتاپ HD است و پردازنده آن Dual Core Intel Pentium است. این لپتاپ قابلیت جدا شدن صفحهنمایش و کیبورد و تبدیلشدن به یک تبلت را دارد. این قابلیت جدا شدن با لولا مغناطیسی فراهمشده است. این لپتاپ با ویندوز ۱۰ به سورت پیشفرض و پردازنده Intel گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که نیاز به جابجایی لپتاپ دارند. لپتاپ Toshiba Satellite Click 10 LX0W با عمر باتری ۱۴ ساعت تقریباً یک روز کاری کامل را روشن میماند. این لپتاپ قابلیت به اشتراکگذاری صفحهنمایش میان سایر لپتاپها و تبلت را دارد. این لپتاپ با داشتن صفحهنمایش HD برای نمایش فیلم و بازیهای کامپیوتری بسیار مناسب است. صفحهنمایش لپتاپ Asus X553SA،۱۵٫۶ اینچ است. قابلیت Instant On قابلیتی است که لپتاپ از حالت Sleep در عرض ۲ ثانیه به حالت قبلی که کاربر با آن کار میکرده است؛ درمیآید. این قابلیت برای دانش آموزان و دانش جویان بسیار کاربردی است. ویندوز پیشفرض لپتاپ هم ویندوز ۸٫۱ است. بسیار پرنور و بسیار نازک. ASUS Vivobook E200HA عمر باتری بسیار خوبی دارد و همچنین برای کار کردن با نرمافزارهای office مانند word؛excel و … بسیار مناسب است. باتری این دستگاه قابلیت نمایش فیلم تا ۱۳ ساعت بدون نیاز به شارژ را دارد. پردازنده این دستگاه Atom Quad-Core و حافظه آن نیز ۳۲GB است که فضای کافی و مناسبی برای فیلمها عکسها و فایلهای معمولی دارد. این لپتاپ با ویندوز ۱۰ و اندازه مناسب و نازک گزینه مناسبی است. حافظه این لپتاپ ۱TB است که فضای کاملاً مناسبی برای ذخیره اطلاعات است. از این لپتاپ دو مدل dual-core و quad-core وجود دارد. اگر بودجه محدودی دارید و با این بودجه محدود دنبال بهترین گزینه هستید لپتاپهای Asus X553SA و Dell Inspiron 15.6-3552 گزینههای بسیار مناسبی هستند. اگر به دنبال Chromebook با عمر باتری زیاد و کیفیت خوب هستید Lenovo ThinkPad 11e گزینه بسیار مناسبی است.

  1. تعمیر مانیتور
  2. مجموعه بازی مطابق انتظارات عمل می کند
  3. ارائه و نمایش اطلاعات در ملاقات های تجاری
  4. درآمد خالص سالانه: 384 میلیون دلار
  5. درآمد خالص سالانه: 128.1 میلیون دلار
  6. برند شناخته شده

لپ تاپ گیمینگ یکی از پرطرفدارترین انواع لپ تاپ در بین جوانان و نوجوانان به حساب میآید. هرکس که عاشق بازیهای کامپیوتری حرفهای باشد، بهدنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ نیز است. لپ تاپ گیمینگ چه تفاوتی با لپ تاپهای معمولی دارد؟ کدام لپ تاپ گیمینگ از همه بهتر است؟ قیمت لپ تاپ های گیمینگ در چه بازه قیمتی قرار دارند؟ لپ تاپ مخصوص بازی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ بهترین لپ تاپ برای بازی های سنگین کدام است؟ در این بخش قصد داریم تا به تمامی سؤالات شما پاسخ دهیم. لیست روز قیمت لپ تاپ را میتوانید در سایت تکنولایف با مشاهده کنید و از آفرهای روزانه ما روی انواع نوت بوک های موجود در بازار بهرهمند شوید. لپ تاپ گیمینگ چیست؟ اگر قصد خرید لپ تاپ مخصوص بازی داشته باشید، باید بهدنبال لپ تاپ های گیمینگ بگردید. بهصورت کلی به انواع لپ تاپ برای بازی های سنگین ، لپ تاپ گیمینگ گفته میشود.

مشاوره رایگان در لپ تاپ

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لپ تاپ سرفیس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.


تعداد بازدید : 84
نوشته شده در تاريخ يکشنبه 23 بهمن 1401 توسط احمد
صفحات وبلاگ
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : Tem98.Ir| قدرت گرفته از آرام بلاگ
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]