آکادمی هلپ کده
مجله تکنولوژی آموزشی | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
ضعیف ترین Hyperlink شما: از آن برای دکوراسیون خانه استفاده کنید

kitchen decorationامروزه با توجه به افزایش شهر نشینی، میزان ساخت و ساز آپارتمان ها در حال طرح برای کافی شاپ رشد است. هر روزه به تعداد واحد های آپارتمانی افزوده می شود و در عوض ابعاد و فضا های خانه ها کم می شود. به طور میانگین 77 درصد واحد های آپارتمانی در استان تهران زیر متراژ 100 متر ساخته شده است. این مسئله نشان دهنده ی این موضوع است که خانه ها روز به روز کوچک تر می شوند. یکی از موضوعاتی که در رابطه با خانه های کوچک وجود دارد دکوراسیون و معماری داخلی این خانه ها می باشد. کوچک شدن ابعاد خانه ها سبک دکوراسیون خانه ها را متفاوت کرده است. دیگر خبری از خانه های بزرگ حیاط دار ایرانی با چندین اتاق و آشپزخانه نیست. فضای کوچک خانه، اتاق های خواب، اندازه ی آشپزخانه و اتاق های نشیمن و پذیرایی هر کدام دکوراسیون مخصوص به خود را می طلبند که با توجه به اندازه و ابعاد خانه می توانند بسیار متنوع و زیبا باشند.

پس نمیشه اصول مدونی برای این سبک تعریف کرد.

kitchen decorationسبک صنعتی چیزی برای پنهان کردن نداره و همیشه رو بازی میکنه، از طرفی یکم روحیه خشنی داره. حالا همه اینا یعنی چی؟ یعنی شاید نرمی و لطافتی که در ظاهر سبکهای دیگه دیده میشه رو در فضاهایی که به سبک صنعتی دکور میشن نبینین. دیوارهای آجری یا بتنی، تیرهای چوبی و لولههای فلزی، اتصالات و تاسیسات روکار یا رنگهای تیره نباید شما رو متعجب کنن، چون از اصول سبک صنعتی به شمار میان. اگر آدمی هستین که خیلی در چارچوبهای تعریف شده نمیگنجین و اراده آزاد براتون بیشترین اهمیت رو داره، سبک التقاطی برای شماست. خیلی راحت میتونین از سبکهای دیگه الهام بگیرین و نقاط مثبت چندین سبک رو یکجا جمع کنین و بقیه رو از سلیقهتون شگفتزده کنین. پس نمیشه اصول مدونی برای این سبک تعریف کرد. اگر دقت کرده باشین هنرمندان در دنیای خاص خودشون زندگی میکنن، طبیعت منبع الهامشون هست و جزئیات براشون بسیار اهمیت داره. کلی وسایل خرد و ریزی دارن که پشت هر کدوم داستانی نهفته است و احتمالا نظم و هماهنگی رو در جاهایی میبینن که بقیه شاید اون رو کمی هم آشفته بدونن.

kitchen decorationالبته متراژ خانه هم در سبک چیدمان و خرید وسایل بسیار موثر بود. برای آنکه با مشکل کمبود فضا کنار بیایم، تخت خواب را در ارتفاع در نظر گرفتم، زیر آن یک انباری کوچک برای من و یک غار خلوت به وجود آمد. اپن آشپزخانه را کوتاه تر از ارتفاع قبلی کردیم و برای آشپزخانه نیمکتی ساختیم تا از اپن به جای میز غذاخوری استفاده کنیم. این مسئله چالش برانگیز بود که طراحی رنگ محور و فانتزی آشپزخانه و سایر فضاها، به سمت یک سانتی مانتالیزم بیهوده و غیر جدی حرکت نکند. علاوه بر این جانمایی تمامی لوازم و وسایل آشپزخانه در فضای کوچک ایرانی، آن چالش مهم دیگر بود(در فضای قبلی خانه قبل از بازسازی، مکان قرارگیری یخچال و ماشین ظرفشویی در نظر گرفته نشده بود). مبلمان و میز و صندلی ناهارخوری را از مدل ظریف انتخاب کردیم. همچنین استفاده از شلف هم توانسته است برای کمبود فضای خانه مناسب باشد و به کار آید.

kitchen decorationمبل شکل ال همیشه نماد مدرنیته بوده و هست. در خانههای ایرانی هم به وفور از مبل ال استفاده میشود. چرا که در کمتر فضای ممکن بیشترین افراد را میتواند بر روی خود جای دهد و نیاز شما به مبلمان دیگر را برطرف میکند. میز جلو مبلی در این دکوراسیون هم طراحی جالبی دارد و ترکیب فلز و چوب را به خوبی به نمایش گذاشته است. شما میتوانید از این مدل ایده بگیرید و از آن در خانه مدرن خود استفاده کنید. سبک مدرن بهترین انتخاب برای خانههای کوچک و نقلی است؛ زیرا ضروریترین وسایل در دکوراسیون منزل به کار میرود. این وسایل مدرن نیز حجم کمی دارند و کمترین فضا را به خود اشغال میکنند. بنابراین، طراح این منزل بهترین سبک را برای دکوراسیون آن انتخاب کرده است. استفاده از آینه چه در سبک مدرن و چه در سبک ایرانی رواج زیادی دارد. آینه در کنار زیبایی که به خانه اضافه میکند، باعث بزرگتر به نظر رسیدن آن میشود.

در ادامه انواع مبل کلاسیک را با هم بررسی می کنیم…

مبل کلاسیک ابتدا در اروپا رواج پیدا کرد و حتی طراحان آن هم اروپایی بودند. با گذشت زمان و تا به امروز این سبک مبل ها در کشورهای شرقی، خاورمیانه و کشورهای اروپایی مانند ایتالیا استقبال خوبی شده است. مبل کلاسیک دارای ظاهری اصیل، ظریف و زیبا است و می توان لقب اثر هنری را به آن داد. مبل کلاسیک با طراحی سنتی سبکی اصیل و جذاب دارد جلوه باشکوهی به دکوراسیون داخلی منازل می دهد که مورد پسند ایرانی ها هم هست. در ادامه انواع مبل کلاسیک را با هم بررسی می کنیم… مبلمان ترک بخاطر داشتن ظاهری شیک و جذاب یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار می باشد. همینطور دوام و ماندگاری بالای دارد. مبل چستر کلاسیک که با نام چستر فیلد شناخته می شود مشخصه هایی دارد که بادانستن آن می توانید به وجه تمایز آن با دیگر مبل ها پی ببرید. مبلمان کلاسیک ایتالیایی بدلیل کیفیت بالا شناخته شده است.

  • دمنوش ویژه آنفولانزا
  • سفید _سبز
  • کفپوش در طراحی دکوراسیون
  • تعداد سرویس بهداشتی: دو عدد
  • روش تمیز کردن ظروف مسی و نکات نگهدای از آن
  • متراژ فضا: 110 متر مربع
  • میز جلومبلی: ۱۱۰ هزار تومان، نرخ قدیم
  • استفاده از فضای زیر تخت و خالی

kitchen decorationبه دنبال طرح ها و رنگ هایی باشید که با دکوراسیون شما جور باشد. همچنین میتوانید روی قالیچه ها مبل قرار دهید. میتوانید قالیچه ها را به سه صورت پهن کنید: در نزدیکی اتاق های خانه، در کنار حمام و آشپزخانه. • اگر میخواهید پول کمتری برای خرید قالیچه بپردازید، میتوانید از برخی مغازه ها تکه هایی از فرش ها را که برش دادند، خریداری کنید و یک قالیچه ارزان و متفاوت داشته باشید. • شما به سه روش میتوانید مبلمان را روی قالیچه ها قرار دهید. 1. در صورتی که قالیچه به اندازه کافی بزرگ است، میتوانید کل مبلمان را روی آن بچینید. 2. اگر اتاق های کوچک دارید میتوانید از تکه های فرش و یا قالیچه های کوچک متناسب با سایز اتاق ها استفاده کنید. 3. یا میتوانید فقط لبه مبل ها را روی قالیچه قرار دهید و زیر مبل خالی از پوشش باشد. 6. از قفسه های شناور استفاده کنید. قفسه های شناور ردیف های کوچکی از قفسه ها هستند که به دیوار وصل می شوند. و به شما امکان میدهد تا وسایل تزیینی و قاب عکس ها را روی آن قرار دهید. میتوان گلدان های شیشه ای، سوغاتی و غیره را روی آن قرار دکوراسیون ورودی منزل دهید.

kitchen decorationدکوراسیون سرویس بهداشتی را حتی با ۱۰۰هزار تومان هم میتوانید تغییر دهید، بله با ۱۰۰هزار تومان. چند صابون با رنگ جدید بخرید و در سرویس بهداشتی و حمام قرار دهید. یک کلاف کاموا به رنگ سال ۱۴۰۱ بخرید و برای تمام افراد خانواده لیف ببافید و در حمام قرار دهید. پس اصلا نگران هزینهی تغییر ظاهر این بخش از خانه نباشید. اگر دوست داشتید کمی بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنید میتوانید قاب آینه سرویس بهداشتی را تغییر دهید یا سطل زباله، دمپایی و وسایل پلاستیکی داخل دستشویی را هم تغییر دهید. خرید حولهی جدید و قرار دادن چند گلدان گل طبیعی در سرویس بهداشتی هم میتواند ایدهی خوبی برای تغییر حال و هوای سرویس بهداشتی و حمام باشد. حالا که تمام خانه را به روز کردید نوبت به بخش ورودی خانه و فضاهای بیرونی است. اول به سراغ ورودی خانه میرویم. فرقی ندارد خانهی بزرگی دارید یا کوچک، چند وسیله به صورت مشترک در همهی ورودیها وجود دارد.

راه حل : سبک خود را انتخاب کنید.

kitchen decorationاشتباه : نامرتب و نامنظم بودن خانه نه تنها باعث ایجاد یک زندگی پر از استرس می شود، بلکه تمام زیبایی یک فضا را نیز خراب می کند. راه حل : استفاده از فضای ذخیره سازی مخفی. سبدهای حصیری و شیک متناسب با دکوراسیون می توانند به راحتی در کمدها و قفسه ها قرار گرفته و فضای مناسبی برای نگهداری وسایل اضافی باشند. اشتباه : گاهی اوقات پیروی از یک مد که بعد از مدتی نیز قدیمی می شود یک اشتباه بزرگ خواهد بود. زیرا برای رسیدن به آن مد هزینه می کنید اما پس از مدتی زیبایی اش را از دست داده و وسایل خریداری شده را نیز نمی توانید دور بیندازید. راه حل : سبک خود را انتخاب کنید. رسیدن به سبک شخصی تان در دکوراسیون باعث می شود همیشه از دیدن آن لذت ببرید و هیچ گاه هم قدیمی نخواهد شد. مطلب پیشنهادی : سبک دکوراسیون شخصیتان را با یک تست بیابید! اشتباه : اگر تعداد زیادی رنگ یا الگو در دکوراسیون به کار ببرید، خانه تان را شلوغ و پر هرج و مرج خواهید کرد.

kitchen decorationهرچند ابعاد کوچکتر این جنبش طراحی همراه با عناصر دکورایو فلزی مثلاً بر رویکتابخانه و یا هر جای دیگر میتواند نشانگر خوبی از طراحی صنعتی باشد. اگر در حال حاضر دیوارهایی آجری را در معرض دید قرار دادهاید باید دیوانه باشید اگر به سراغ یک سبک شیک صنعتی نروید. به دنبال چیدمانی باشید که ازلحاظ زیباشناسی برون نمایی واضح با استیل، نقاط برجستهای به رنگ سیاه داشته باشد. تا جایی که میتوانید دیوارهای آجری را در معرض دید بگذارید. به دنبال رنگهای سرد باشید. نکته مهم در سبک صنعتی به دست آوردن زیباشناسی کارخانههای قدیمی و انبارها و برگردان آنها در یک محیط شیک و قابل سکونت است. همیشه یک جدول رنگی ساده با سرمهای تیره را به کار ببرید. استفاده از مواد طبیعی مثل چوب، چرم، خز و موی مصنوعی از بایدها هستند. اگر نگران این هستید که چنین انتخابی کمی بیروح به نظر میرسد چندرنگ سبز برای زنده کردن آن اضافه کنید.

  • از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید
  • جمعآوری نمونههای تصویری
  • گیاهان معطر در فضای سرویس بهداشتی خود قرار دهید
  • از درهای آکاردئونی استفاده کنید
  • طراح: ملیسا
  • ترمز درب

این کار موجب می شود تا در خلال دکوراسیون مدرن خود، تعدادی از اشیا قدیمی به نمایش بگذارید. دکوراسیون عروس باید مطابق نظر عروس و داماد طراحی شود. البته ایده گرفتن از سبک ها و مدل های مختلف دکوراسیون داخلی می تواند موجب جذابیت و آسایش بیشتر آن ها در خانه جدید گردد. شاید اولین مسئله ای که بسیاری از زوج های جوان با آن روبرو می شوند، تفاوت سلیقه باشد. اگر با نگاه مثبت به این مسئله نگاه کنید برای دکوراسیون منزل عروس می توانید از تلفیق چند سبک استفاده نمایید. مثلا می توان در کنار مبلمان مدرن خود فرش های سنتی ایرانی پهن کنید. استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون کوچک عروس، فضای خانه را دلباز تر و بزرگتر نشان می دهد. طراحی ساده و مدرن برای خانه زوج های جوان که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز نموده اند مناسب تر است. می توان اتاق نشیمن را با رنگ ها روشن مثل سفید و استخوانی رنگ آمیزی کرد و سایر لوازم و وسایل را از رنگ های زنده تر و شادتر انتخاب نمود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اشپزخانه بدون اپن لطفا از صفحه ما بخواهید.


تعداد بازدید : 71
نوشته شده در تاريخ پنجشنبه 13 بهمن 1401 توسط احمد
صفحات وبلاگ
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : Tem98.Ir| قدرت گرفته از آرام بلاگ
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]